بهترین دکتر اورولوژی کودکان در تهران

4.5/5 - (51 امتیاز)

بهترین دکتر اورولوژی اطفال در تهران

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین تخصص هایی که امروزه در حوزه علوم پزشکی وجود دارد تخصص مربوط به اورولوژی می باشد که نه تنها تمامی آقایان بلکه بانوان نیز به آن نیاز دارند. بیماری های مربوط به حوزه اورولوژی به قدری حساس می باشند که کل زندگی روزمره ما را درگیر خود می کنند و علی الخصوص وقتی نوبت به کودکان می رسد نیاز داریم تا بهترین دکتر اورولوژی کودکان در تهران را پیدا کنیم. ما در این صفحه همراه شماییم تا در پیدا کردن بهترین بهترین دکتر اورولوژی اطفال در تهران به شما کمک کنیم پس با ما همراه باشید.

منظور از بهترین دکتر اورولوژی چیست ؟

تخصص اورولوژی مربوط به تخصص بیماری های مربوط به کلیه و مجاری ادراری می باشد که به درمان بیماری های مربوط به اندام های تناسلی مردانه نیز می پردازد. از این رو تمامی بیماری هایی که به این شرح می باشد در حوزه تخصص اورولوژی قرار می گیرد و برای درمان آن باید به بهترین دکتر اورولوژی کودکان در تهران مراجعه کنیم :

  1. بیماری های کلیوی همچون سنگ کلیه و …
  2. بیماری های مجاری ادراری
  3. بیماری های مربوط به مثانه
  4. بزرگی پروستات و …
  5. مشکلات مربوط به اندام تناسلی مردان
  6. و…

البته باید در نظر داشت که بیماری های مربوط به کودکان و اطفال متفاوت می باشد اما با این وجود همچنان بهترین دکتر اورولوژی اطفال در تهران باید به درمان آن ها بپردازد.

بهترین دکتر اورولوژی اطفال در تهران

بهترین دکتر اورولوژی اطفال و کودکان

ممکن است برای شما این سوال به وجود بیاید که آیا یک متخصص اورولوژی که در درمان بیماری های بزرگسال فعالیت می کند می تواند به درمان بیماری های مربوط به کودکان و اطفال نیز بپردازد یا خیر ! باید گفت که بله شما می توانید برای درمان بیماری های تخصصی مربوط به این حوزه به یک متخصص اورولوژی مراجعه کنید که البته به علت حساسیت دوچندان کودکان مهم است که بهترین دکتر اورولوژی کودکان در تهران را پیدا کند که از روند درمانی مطمئن بوده و بهترین روش ها با توجه به جسم متفاوت کودکان در نظر گرفته شود.

چه زمان به بهترین دکتر اورولوژی اطفال در تهران نیاز داریم ؟

نشانه های مربوط به بیماری های بزرگسالان را خود بهتر می توانیم تشخیص دهیم اما بدیهی است که دیدن و مشاهده نشانه های مربوط به کودکان کمی دشوار تر است و سخت تر می توانیم این شرایط را تشخیص دهیم. با این وجود اگر نشانه های زیر را مشاهده کردید حتما با یک بهترین دکتر اورولوژی کودکان در تهران تماس بگیرید :

  1. درد در پهلو ها
  2. مشاهده خون در ادرار
  3. تکرر ادرار در کودکان
  4. عدم کنترل ادرار کودکان
  5. سخت ادرار کردن
  6. سوزش ادرار
  7. و…

البته که هر کدام از این نشانه ها می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد با این وجود اگر کودک شما وجود چنین مشکلاتی را گزارش کرد حتما با یک متخصص در این زمینه صحبت کنید.

چگونه بهترین دکتر اورولوژی اطفال در تهران را پیدا کنیم ؟

بدون شک در شهر تهران پیدا کردن بهترین دکتر اورولوژی کودکان در تهران برای شما ممکن می باشد. اما در میان این همه تخصص مربوط به اورولوژی پیدا کردن بهترین است که دشوار می باشد و از سختی های مربوط به خود برخوردار می باشد. از این رو ما در این مطلب سعی داریم تا یکی از بهترین متخصصین مربوط به اورولوژی کودکان را به شما معرفی کنیم که می توانید در ادامه با آن آشنا شوید و به کمک همین صفحه نیز به دریافت نوبت بپردازید.

بهترین دکتر اورولوژی اطفال در تهران

دکتر احمد رضا رفعتی ؛ بهترین دکتر اورولوژی کودکان در تهران

دکتر رفعتی با داشتن رتبه برتر در برد تخصصی اورولوژی و فوق تخصص جراحی کلیه و اندام های مربوط به مجاری ادراری می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای درمان هرچه بهتر این بیماری ها باشد. دکتر رفعتی به عنوان یکی از اعضا انجمن های اورولوژی در آمریکا و اروپا در زمینه درمان انواع بیماری های کودکان و اطفال می تواند این اطمینان را به شما دهد که بهترین تشخیص در قدم اول و سپس بهترین مسیر درمانی برای شما طی می شود.

دسترسی به بهترین دکتر اورولوژی کودکان در تهران

اگر از ساکنین تهران می باشید و به دنبال بهترین دکتر اورولوژی اطفال در تهران می گردید باید بدانید که در غرب تهران می توانید با دکتر احمد رضا رفعتی تماس بگیرید. اطلاعات تماس و مشخصات مربوط به آن در ادامه به طور دقیق ذکر می شود :

آدرس: خیابان ولیعصر، میدان توانیر، ساختمان طلا، طبقه اول

شماره تماس:

 

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بیمارستان اتیه، طبقه -1، کلینیک سودبخش

شماره تماس:

021-82724118

هزینه بهترین دکتر اورولوژی کودکان در تهران

باید بدانید که هزینه های مربوط به درمان بیماری های مربوط به اورولوژی بر اساس شیوه درمان و البته نوع بیماری می باشد که تفاوت های زیادی پیدا می کند. با این وجود معمولا هزینه ویزیت اولیه مانند تعرفه سایر پزشک های فوق تخصص می باشد و تفاوتی نمی کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

نوبت دهی آنلاین بهترین دکتر اورولوژی اطفال در تهران

خوب است بدانید که نوبت گرفتن از دکتر احمد رضا رفعتی بهترین دکتر اورولوژی کودکان در تهران نیز بسیار آسان می باشد و شما می توانید با کلیک بر روی این لینک به دریافت نوبت اقدام نمایید. همچنین می توانید در بالای این صفحه بر روی قسمت نوبت دهی آنلاین کلیک کنید و به سادگی نوبت خود را دریافت کنید. این امکان برای شما میسر می باشد تا با کلیک روی نوبت دهی آنلاین در خصوص تجربه و نظرات مردمی از مراجعه به دکتر رفعتی نیز با خبر شوید.

بهترین دکتر اورولوژی کودکان در تهران

سخن آخر بهترین دکتر اورولوژی کودکان و اطفال در تهران

ما در این مطلب سعی کردیم تا بهترین دکتر اورولوژی کودکان در تهران را به شما معرفی کنیم و به سادگی امکان دریافت نوبت را برای شما میسر کنیم. در آخر امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و با دقت نظر بهترین پزشک را برای درمان بیماری ها یا تشخیص مشکلات مربوط به کلیه و مجاری ادراری را انتخاب نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *