برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم

Rate this post

برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم ؟ (22 بهترین مواد عذایی و دارویی)

همانطور که می دانید کیفیت روابط جنسی یکی از مهم ترین مواردی می باشد که در کیفیت روحیات ما ، خلق و خوی ما و زندگی شخصی هر کسی تاثیر زیادی دارد و هر انسانی باید به نحو متعادل به ان پاسخ دهد. یکی از مواردی که می تواند کیفیت این روابط را تضمین کند این است که بدانیم قوای جنسی مردانه چیست و برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم؟ 

ما در این مطلب قصد داریم به طور کامل به این سوال که برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید.

منظور از قوای جنسی مردانه چیست ؟

قوای جنسی مردانه ترکیبی از تمامی رفتار ها و قدرت های جنسی می باشد که آقایان در طول رابطه جنسی از آن بهره مند می شوند. این شامل عملکرد مناسب ارگان های جنسی و همچنین قابلیت تحریک پذیری مناسب ، نعوظ خوب و با کیفیت و در نهایت ارگاسم قابل قبول می باشد و از این رو این قوا از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

آیا می توان قوای جنسی مردانه را تقویت کرد ؟

بله بدون شک تقویت قوای جنسی یک مورد بسیار پذیرفته شده می باشد و با انجام رفتار ها زیر بدون شک می توان کیفیت رابطه جنسی را تا حد بسیار زیادی بالا برد :

  1. بهبود سبک زندگی
  2. انجام ورزش روتین و منظم
  3. اصلاح تغذیه
  4. استفاده از دارو ها مناسب

ما در این مطلب که برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم قصد داریم دو مورد آخر رو مورد برسی قرار دهیم و تمامی آن چه برای بهبود قوای جنسی خود به آن نیاز داریم را برای شما شرح دهیم پس با ما در این صفحه همراه باشید.

دارو های مناسب برای برای تقویت جنسی مردان

ابتدا در نظر داشته باشید که ما در پاسخ به این سوال که برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم دارو هایی را به شما معرفی می کنیم اما در هر صورت با یک اورولوژیست متخصص در این زمینه صحبت کنید تا بتوانید در خصوص بهترین دارو برای تفویت قوای جنسی از او اطلاعات بگیرید. دارو هایی که برای تقویت این قوا می توان از آن بهره بگیرید به این شرح می باشد :

  1. قرص تادالافیل: یکی از دارو هایی که حل مشکلات نعوظ پیشنهاد می شود این قرص می باشد که اولا اختلال در نعوظ را از بین می برد و دوما از بزرگ شدن پروستات جلوگیری می کند. اما همانطور که می دانید این دارو بیشتر جنبه درمانی دارد و بهتر است توسط پزشک متخصص در این زمینه مورد تجویز قرار بگیرد.
  2. دارو واردنافیل: این قرص یکی از دیگر از بهترین دارو ها برای بهبود عملکرد جنسی مردان می باشد. در حقیقت در پاسخ به این سوال که برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم این قرص در بسیاری از مواقع تجویز می شود چرا گردش خون را در آلت تناسلی مردانه بهبود می بخشد و در آخر نعوظ بهتر و تحریک پذیری بهتر را فراهم می کند.
  3. قرص آوانافیل : این قرص از نمونه های جدید تر دارو های افزایش دهنده قوای جنسی مردان می باشد که بیشتر برای درمان اختلال نعوظ به کار گرفته می شود.’

برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم

فراموش نکنید که تمامی این دارو ها باید با نظر متخصص مصرف بشود و بهتر است از استفاده سرخود جلوگیری شود.

19 بهترین مواد غذایی برای تقویت جنسی مردان

هرچند فوقا بهترین دارو ها برای تقویت جنسی را معرفی کردیم اما در پاسخ به این سوال که برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم ما نیاز داریم با مواد غذایی طبیعی آشنا باشیم که برای استفاده از آن ها نیاز به تجویز دکتر نداریم بلکه با اصلاح تغذیه خود بر اساس این موارد می توانیم به بهترین قوای جنسی در این زمینه دست پیدا کنیم.

با ما برای آشنایی با این مواد غذایی همراه باشید :

1.صدف خوراکی :

این غذا شاید در ایران کمتر دیده می شود اما گفته می شود که این غذا به علت نمکی که دارد می تواند ترشح تستستورون را در بدن شما بهبود ببخشد. همچنین مقادیا قابل توجه از زینک در آن نیز می تواند به این روند کمک زیادی بکند.

2.شکلات :

وقتی در مورد شکلاتی حرف می زنیم که در پاسخ به این سوال برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم آورده می شود باید ابتدا در نظر بگیریم که شکلات تلخ با مقادیر بالا از کاکائو منظور می باشد. این ماده غذایی یک تحریک کننده طبیعی بدن است که گردش خود را بالا می برد و نعوظ بهتر را برای شما به همراه می آورد.

برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم

3.آواکادو :

یکی دیگر از بهترین میوه هایی که برای بهبود قوای جنسی پیشنهاد می شود این میوه است. این میوه می تواند گردش خون را علی الخصوص در آلت تناسلی شما بالا ببرد و در نهایت نعوظ و ارگاسم بهتری به همراه داشته باشد که از این رو پیشنهاد می شود. تمامی این موارد به علت وجود مقادیرقابل توجهی از ویتامین بی در این میوه می باشد.

4.مغز ها :

مغزهایی مانند بادام درختی ، بادام زمینی و همچنین فندوق می تواند تاثیر زیادی در بهبود قوای جنسی شما باشد. این موارد می توانند آمینواسید های ال ارجنین را در بدن شما بیشتر کنند که در نهایت باعث می شود اسید نیتریک در بدن شما بیشتر گردد و در آخر قوای جنسی شما بهبود یاید.

5.ماهی :

این ماده غذایی نه تنها حاوی امگا سه می باشد که به تنهایی خاصیت زیادی برای بدن شما دارد اما در عین حال ال ارجنین را در بدن شما افزایش می دهد که همانطور که گفتیم در نهایت باعث افزایش قوای جنسی شما به نحو قابل توجهی می باشد.

6.موز :

یکی دیگر از موارد مغذی که همیشه در بین آقایان به عنوان یکی از بهترین مواد غذایی برای بهبود قوای جنسی مشهور بوده است. این ماده غذایی حاوی امگا سه و زینک می باشد و از اسید های چربی برخوردار می باشد که در آخر باعث بهبود گردش خون می شود. همچنین افزایش هورمون تستستورون و اسپرم از مزایای استفاده از این میوه می باشد.

7.بادام درختی :

بادام درختی از اسید های چربی برخوردار می باشد که برای تنظیم هرمون های مردانه بسیار مفید می باشد و بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

8.روغن زیتون :

از دیگر مواد غذایی که گفته می شود در افزایش میل جنسی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد روغن زیتون می باشد. روغن زیتون باعث افزایش گردش خون در پایین تنه آقایان می گردد که در نهایت موجب می شود میل جنسی شما بسیار بالا برود و تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

9.اسفناج :

در پاسخ به این سوال که برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم اسفناج نیز یکی دیگر از مواد غذایی پیشنهاد شده است که باعث افزایش گردش خون میگردد و تاثیر قابل توجهی بهبود سطح هورمون تستستورون دارد.

9.تخمه کدو :

گفته می شود که تخمه کدو تاثیر زیادی در افزایش میل جنسی در مردان دارد. با افزایش آهن خون و بهبود میزان زینک در بدن و همچنین با داشتن مواد مغذی مانند پروتیین و فیبر می توان قوای جنسی شما را تا حد بسیار قابل قبولی افزایش داده و بهبود ببخشد.

10.قهوه :

به طور کلی قهوه مانند شکلات و … گردش خون و تپش قلب شما را بسیار بهبود می بخشد و باعث می شود که با بالا رفتن میزان گردش خون بدن میل جنسی در شما بهتر شود. همچنین گردش خون مناسب در طول رابطه جنسی قوای جنسی مردانه شما را نیز بهبود می بخشد و از این رو می توان آن را در بهبود رابطه جنسی موثر دانست.

برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم

11.جنسینگ آسیایی :

هرچند این ریشه در ایران سخت پیدا می شود اما یکی از بهترین موادی می باشد که شما می توانید در بهبود قوای جنسی خود از آن استفاده کنید. این ماده علی الخصوص جنسینگ قرمز تاثیر قابل توجهی در بهبود نعوظ و همچنین قوای جنسی می شود. همچنین استفاده از آن به خودی خود جهت بهبود میل جنسی شما تاثیر قابل توجهی دارد.

12.انجیر :

استفاده از انجیر تاثیر زیادی دارد که باعث می شود نعوظ به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. همچنین تحریک پذیری با استفاده از انجیر به بهترین شکل ممکن صورت میگیرد و طبع شما را متعادل تر می کند.

13.خرما :

خرما نیز طبع بسیار گرمی دارد و از امینو اسید هایی برخوردار می باشد که در افزایش میل جنسی و قوای جنسی نیز تاثیر زیادی دارد. با این وجود پیشنهاد می شود که در استفاده از این مواد غذایی اعتدال را رعایت کنید مخصوصا اگر بدن شما از طبع گرمی برخوردار می باشد.

14.زنجبیل :

زنجبیل به طور کلی یکی از مواد غذایی با طبع گرمی می باشد که جریان خون را بسیار بالا می برد. با بالا رفتن گردش خون ترشح هورمون تستستورون نیز بالا تر می رود و به شما حس جنسی بهتری می دهد. همچنین بالا رفتن گردش خون به طور کلی حس انرژی بیشتری را القا می کند که در نهایت باعث می شود قوای جنسی شما بالا تر برود.

15.دارچین :

در پاسخ به این که برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم در کنار زنجبیل دارچین نیز مورد استفاده قرار میگیرد با این وجود مجدد تاکید داریم که حتما این مواد غذایی را با دقت مصرف کنید چرا که مصرف بیش از اندازه از آن ها می تواند طبع شما را برهم بریزد.

16.کنجد :

در کنار سایر مواد غذایی که گفته می شود برای تقویت جنسی مردان بخوریم کنجد نیز یکی از همان مواد غذایی است که به علت اسید های چربی که از آن برخوردار می باشد در ساخت هورمون های مورد نیاز تاثیر قابل توجه و زیادی دارد که می توانید از آن بهره مند شوید و برای بهبود کیفیت روابط جنسی خود از آن استفاده کرده و بهره مند شوید.

17.سیر :

سیر نیز به طرز قابل توجهی در ترشح هورمون تستستورون نقش دارد و از این رو می توان آن را پاسخ به این سوال که برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم معرفی نماییم. البته استفاده از سیر بهتر است به صورت خام باشد و بدون شک طبخ آن می تواند خواص آن را به طرز قابل توجهی از بین ببرد. از این رو حتما آن را در روتین غذایی خود قرار دهید و از آن بهره مند شوید.

دکتر مشکلات تناسلی مردان

انار :

18.استفاده از انار نیز می تواند در ترشح هورمون تستستورون نقش زیادی داشته باشد. همچنین با کاهش غلظت خون بدون شک در بهبود گردش خون نیز تاثیر زیادی دارد که از این رو برای بهبود کیفیت روابط جنسی و افزایش قوای جنسی پیشنهاد می شود. شما می توانید هم از آب انار استفاده کنید و هم این میوه را به طور طبیعی مصرف کنید که بدون شک تاثیر زیادی دارد.

19.انبه :

انبه به طور کلی قوای جسمانی شما را بسیار بالا می برد و از این رو برای بهبود قوای جنسی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. پیشنهاد می شود که آب انبه را علی الخصوص در فصل های که دسترسی به ان وجود دارد استفاده شود تا کیفیت جنسی به نحو قابل قبولی افزایش پیدا کرده و بهتر گردد.

فراموش نکنید که هرچند این مواد غذایی تاثیر زیادی دارد که کیفیت روابط جنسی و قوای آن دارد اما اگر شما با اختلالات جنسی رو به رو می باشید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما با یک متخصص و اورولوژیست در این زمینه صحبت کنید تا به درمان مشکل خود بپردازید. برای دریافت نوبت از بهترین متخصص در این زمینه کافیست بر روی این لینک یا نوبت دهی آنلاین در بالای این صفحه کلیک کنید.

ما در این صفحه سعی کردیم به طور کامل به این سوال که برای تقویت جنسی مردان چه بخوریم پاسخ دهیم که در آخر امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *