آیا زود انزالی عمل جراحی دارد ؟

4.5/5 - (47 امتیاز)

یکی از مشکلات جنسی که امروزه دامن گیر افراد زیادی شده است زود انزالی می باشد که بدون شک کیفیت روابط زناشویی را تغییر داده و بسیار کاهش می دهد. از این رو بدیهی است که هر فردی به دنبال بهترین روش درمان زود انزالی می باشد. در چنین زمانی این سوال به وجود می آید که آیا زود انزالی عمل جراحی دارد ؟ در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل به این سوال شما جواب دهیم به طور کامل به این سوال که آیا زود انزالی عمل جراحی دارد پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

منظور از زود انزالی چیست ؟

زود انزالی به عدم کنترل بر روی خارج شدن مایع منی و انزال زود تر از مدت زمان مورد نظر شما گفته می شود که بدون شک کیفیت زندگی آقایان زیادی را درگیر کرده است. گفته می شود که از بین هر 3 نفر یک نفر به این عارضه دچار می باشند که البته به گزارش برخی این زود انزالی موقت می باشد و هر ازگاهی اتفاق می افتد. برخی دیگر نیز به طور دائمی به این بیماری دچار می شوند که در این صورت باید به دنبال درمان دائمی بگردند. اما این سوال به وجود می آید که  آیا زود انزالی عمل جراحی دارد ؟ در ادامه پاسخ خواهیم داد.

آیا زود انزالی عمل جراحی دارد ؟

آیا زود انزالی عمل جراحی دارد ؟

بله ! در سال های اخیر روش های بسیار جدیدی برای درمان زود انزالی به وجود آمده است که یکی از آن ها عمل جراحی می باشد. البته بدیهی است که عمل جراحی برای درمان زود انزالی یک روش تهاجمی می باشد و تنها زمانی انجام می شود که درمان این بیماری به روش های دیگر امکان پذیر نمی باشد. در ادامه بیشتر در خصوص این جراحی توضیح می دهیم.

عمل جراحی زود انزالی

البته روش های زیادی برای درمان این مشکل وجود دارد که بهتر است در این خصوص با پزشک متخصص خود صحبت کنید. اما یکی از جدید ترین روش هایی که به کار گرفته می شود به این شرح می باشد :

با جراحی، یک کاندوم داخلی ساخته شده از ماتریکس پوستی بدون سلول (ADM) به پوست زیر جلدی آلت تناسلی منتقل شد. پس از قرار گرفتن این پوسته در زیر آلت مدت زمان انزال افزایش پیدا کرده است و این مشکل تا حدود زیادی بر طرف می شود. البته که استفاده از این روش برای شما گاهی ممکن نیست و از این رو حتما با پزشک خود در این زمینه صحبت کنید.

هزینه انجام جراحی درمان زود انزالی چقدر است ؟

همانطور که گفتیم روش های درمان زود انزالی با جراحی می تواند بسیار متفاوت باشد و روش واحدی در این زمینه وجود ندارد. از این رو هزینه درمان زود انزالی با جراحی نیز به طور دقیق مشخص نیست و پس از انجام معاینات و در نظر گرفتن بهترین روش درمان این بیماری هزینه نیز مشخص می شود.

برای انجام جراحی زود انزالی به چه تخصصی مراجعه کنیم ؟

انجام جراحی های مربوط به آلت تناسلی در حوزه تخصصی اورولوژی قرار میگیرد و شما باید این سوال را که آیا زود انزالی عمل جراحی دارد ابتدا باید با یک متخصص اورولوژی مشورت کنید و شرایط مورد نظر برای این جراحی را برسی کنید و سپس در صورت امکان به کمک فوق تخصص اورولوژی به انجام این جراحی بپردازید و به این مشکل برای همیشه پایان دهید.

خوب است بدانید که شما می توانید برای ویزیت و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جراحی زود انزالی به کمک کلیک بر روی این لینک یا نوبت دهی آنلاین در بالای این صفحه به دریافت نوبت به صورت آنلاین بپردازید.

آیا زود انزالی عمل جراحی دارد ؟

آیا درمان زود انزالی با جراحی قطعی است ؟

اگر جراحی زود انزالی امکان پذیر باشد قطعا نتیجه بهتر و دائمی تری نسبت به هر روش دیگری دارد که شما می توانید مطمئن باشید مشکل مربوط به زود انزالی تا بسیار مطلوبی به پایان می رسد. از این رو اگر تمامی روش های مربوط به درمان زود انزالی را امتحان کرده اید می توانید مطمئن باشید که زود انزالی را به کمک جراحی می توانید به بهترین شکل ممکن بهبود ببخشید.

البته فراموش نکنید که این جراحی بسیار حساس است و باید توسط بهترین پزشک صورت بگیرد تا کمترین عارضه را به دنبال داشته باشید.

سخن آخر در خصوص زود انزالی

ما در این مطلب سعی کردیم تا تمامی اطلاعاتی مورد نظر شما را در خصوص این سوال که آیا زود انزالی عمل جراحی دارد در اختیارتان قرار دهیم که امیدواریم از آن بهره برده باشید. در آخر به شما توصیه می کنیم که بهترین متخصص اورولوژی را برای جراحی زود انزالی پیدا کنید چرا که با معرفی بهترین و جدید ترین روش های درمانی می تواند یکبار برای همیشه این مشکل را بر طرف سازد. شما می توانید چنین متخصصی را در این صفحه به سادگی پیدا کنید.

6 دیدگاه ها

    • البته که روش های زیادی برای درمان این بیماری وجود دارد که جراحی نیز می تواند یکی از این روش ها باشد و این بر اساس شرایط این مشکل و سطح آن می باشد. پزشک متخصص در این زمینه است که تعیین می کند آیا جراحی نیاز می باشد یا خیر !

    • بله امروزه جدید ترین روش ها برای درمان این مشکل انجام می شود که جراحی نیز می تواند یکی از آن ها باشد کافیست با یک متخصص خوب اورولوژی در این زمینه تماس بگیرید.

    • بسته به شرایط جسمی شما و روش مربوط به درمان این بیماری عوارض آن نیز متفاوت می باشد. بهتر است برای کسب اطلاعات با پزشک متخصص در این زمینه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *