4.5/5 - (38 امتیاز)

جدیدترین روش درمان زود انزالی

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از افراد بالغ با مشکل زود انزالی رو به رو می باشند که قطعا در زندگی جنسی آن ها تاثیر زیادی گذاشته است. هرچند که این مشکل شایع است اما در بسیاری از افراد به قدری زیاد نیست که به درمان ان نیاز داشته باشند. اما گاهی این مشکل به قدری جدی می گردد که جدیدترین روش درمان زود انزالی نیاز می باشد که ما در این صفحه شما را با آن اشنا میکنیم.

منظور از زود انزالی چیست ؟

زود انزالی زمانی اتفاق می افتد که امکان کنترل کردن انزال وجود نداشته باشد. همچنین وقتی انزال زیر یک دقیقه اتقاق بیوفتد بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرد و از جدیدترین روش درمان زود انزالی برای بهبود ان استفاده کرد.

آیا زود انزالی درمان می شود ؟

بدون شک بلکه و زود انزالی نیز مانند هر مشکل دیگری قابل بهبودی می باشد. گاهی این روش ها غیر تهاجمی می باشد که معمولا برای زود انزالی خفیف مورد استفاده قرار میگیرد. اما باید در نظر بگیرید که گاهی روش های غیر تهاجمی جوابگو نیست و در این زمان جراحی یکی از انتخاب های پیش روی شما می باشد.

جدیدترین روش درمان زود انزالی

جدیدترین روش درمان زود انزالی چیست ؟ (قطعی ترین آن)

روش های درمان زود انزالی را می توان به دو دسته تقسیم کرد :

  1. روش های غیر تهاجمی که استفاده از دارو ها ، ژل ها و اسپری های سر کننده می باشد. روز به روز فرمولاسیون این مواد در حال تغییر می باشد که به مروری کارایی و کیفیت آن را افزایش می دهد و تاثیر بهترین خواهد داشت.
  2. روش های تهاجمی نیز وجود دارد که برای درمان قطعی و دائمی زود انزالی می باشد. این روش باید به کمک جراحی صورت بگیرد و بدیهی است که کمی نسبت به سایر روش های عوارض بیشتری دارد. اما در هر صورت قطعی می باشد. در ادامه بیشتر در مورد این روش ها به شما توضیح خواهیم داد.

بهترین و جدیدترین روش درمان زود انزالی کدام است ؟

در این قسمت از این مطلب سعی داریم بیشتر در خصوص جدیدترین روش درمان زود انزالی توضیح دهیم. با ام همراه باشید.

ابتدا سعی می کنیم تا روش هایی که کمتر تهاجمی می باشد را به شما معرفی کنیم تا درمان آن ساده تر برای شما امکان پذیر باشد. در جدیدترین روش درمان زود انزالی نیز به این نکته باید توجه کرد که کم عوارض ترین روش را برای درمان این مشکل انتخاب نمایید.

  1. تمارین تقویت کننده جسم : ابتدا متخصصین این حوزه پیشنهاد می کنند تا با تقویت استخوان لگن و انجام تمارین مخصوص آن قدرت نگه داشتن انزال را بیشتر کنید تا بتواند مدت زمان انزال را به مراتب طولانی تر کند.
  2. آموزش رفتار جنسی : خوب است بدانید که برخی از رفتار های جنسی و انجام برخی از پوزیشن ها خاص می تواند مدت زمان انزال را طولانی تر کند. البته باید در نظر داشته باشید که این روش ها برای زود انزالی های خفیف تر می باشد.
  3. استفاده از کاندوم : گفته می شود استفاده از کاندوم باعث کاهش سطح تماس می شود که در نتیجه موجب می شود تا انزال به تاخیر بیوفتد.
  4. دارو درمانی : دارو های زیادی وجود دارد که باعث می شود در نهایت انزال شما به تاخیر بیوفتد. بهتر است برای تجویز این دارو ها از متخصص اورولوژی کمک بگیرید تا بهترین تجویز برای شما صورت بگیرد.
  5. کرم و اسپری های سر کننده : شاید استفاده از این روش جدیدترین روش درمان زود انزالی به شمار نیاید اما همچنان کاربرد زیادی دارد که باعث می شود انزال شما به مراتب بیشتر به تاخیر بیوفتد.
  6. روش جراحی زود انزالی : در آخر یکی دیگر از بهترین روش هایی که برای درمان زود انزالی پیشنهاد می شود جراحی است. این روش قطعی ترین و جدیدترین روش درمان زود انزالی می باشد که طی یک جراحی یک لایه کاندوم زیر پوست آلت تناسلی جایگذاری می شود که در نهایت باعث می شود انزال به تاخیر بیوفتد.

انتخاب این روش بسته به شرایط شما بر عهده پزشک متخصصتان است.

آیا بهترین و جدیدترین روش درمان زود انزالی جراحی است ؟

بدون شک نمی توان گفت که بهترین روش چیست ؟ افراد بر اساس موارد و ویژگی هایی که در نظر دارند هر کدام روش های مختلفی را برای کنترل انتخاب می کنند و از این رو انتخاب بهترین روش یک امر کاملا شخصی می باشد. اما می توان گفت که جراحی جدید ترین و قطعی ترین روش می باشد که می تواند برای همیشه به این مشکل پایان دهد.

جدیدترین روش درمان زود انزالی

آیا جراحی زود انزالی خطرناک است ؟

قطعا این روش اگر خطرناک بود انجام نمی شد. اما در نهایت باید در نظر داشته باشید که این روش به علت اینکه یک عمل جراحی می باشد یک سری عوارض به دنبال دارد که باید آن ها را در نظر داشته باشید. اما در هر صورت وقتی این عوارض فروکش کند شما به طور قطعی به این مشکل پایان داده اید و از این رو قطعا انتخاب مناسبی می باشد.

فراموش نکنید گاهی زود انزالی به علت مشکلات هورمونی یا سایر ارگان ها می باشد که بهترین روش درمان در این زمان درمان این مشکلات می باشد.

آیا جدیدترین روش درمان زود انزالی در ایران انجام می شود ؟

بله شما به سادگی می توانید به کمک یک متخصص خوب بهترین روش ها و جدیدترین روش درمان زود انزالی را برای خود استفاده کنید و این مشکل را به بهترین شکل ممکن پایان دهید. البته باید در نظر داشته باشید که بهتر است برای این درمان نزد یک فوق تخصص حرفه ای مراجعه کنید تا به بهترین شکل ممکن این روش درمانی انتخاب و اجرا شود و کمترین مشکل و عوارض را برای شما به همراه داشته باشد.

برای انجام جدیدترین روش درمان زود انزالی به کجا مراجعه کنیم ؟

شما برای انجام درمان های زود انزالی باید به یک اورولوژیست مراجعه کنید. تخصص اورولوژی نه تنها در درمان بیماری های مجاری ادراری فعالیت دارد بلکه در درمان بیماری های اندام های جنسی آقایان نیز فعال می باشد و از این رو شما برای درمان این بیماری باید به یک فوق تخصص خوب اورولوژی مراجعه کنید. ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

برای پیدا کردن جدیدترین روش درمان زود انزالی چه کنیم ؟

جدیدترین روش درمان زود انزالی باید توسط بهترین و متخصص ترین پزشک در این زمینه نیز انجام شود چرا که ابتدا باید سطح زود انزالی و شرایط جسمی شما برسی شود و سپس بهترین روش برای درمان این مشکل انتخاب شود. از این روست که ما پیشنهاد می کنیم به کمک این صفحه و با کلیک بر روی لینک نوبت دهی آنلاین با دکتر احمد رضا رفعتی ، عضو انجمن اورولوژی آمریکا و اروپا تماس بگیرید و به بهترین روش ممکن به حل و درمان این بیماری بپردازید.

جدیدترین روش درمان زود انزالی

سخن آخر در خصوص جدیدترین روش درمان زود انزالی

در این صفحه سعی کردیم تا جدیدترین روش های درمان زود انزالی را به شما معرفی کنیم که امیدواریم در آخر برای شما مفید بوده باشد. فراموش نکنید که درمان زود انزالی را پیش از به کار گرفتن روش های فوق از بیماری های اندام های جنسی مانند پروستات پیگیری کنید و سپس روش های فوق را برای کنترل آن در پیش بگیرید.

در آخر امیدواریم این مطلب در خصوص روش های درمان زود انزالی برای شما مفید بوده باشد.

جدید روش درمان زود انزالی چیست ؟

با ما در این صفحه همراه باشد و با جدید روش درمان زود انزالی آشنا شوید.

هزینه جدید روش درمان زود انزالی چقدر می باشد ؟

بر اساس روش انتخابی شما این هزینه متفاوت می باشد.

هزینه جدید روش درمان زود انزالی چقدر می باشد ؟

هزینه های درمانی و جدید روش درمان زود انزالی بر اساس روش شما متغیر می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *