بهترین دکتر اورولوژی تهران

4.5/5 - (55 امتیاز)

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین تخصص هایی که در حال حاضر در دنیا وجود دارد و با سلامتی یکی از مهم ترین سیستم ها بدن در ارتباط می باشد مربوط به تخصصی اورولوژی می باشد. این تخصص که با سیستم دفع ادرار در ارتباط می باشد در بسیاری از مواقع دچار مشکلات زیادی می باشد که نیاز به پزشک متخصص برای درمان این بیماری ها می باشد. قطعا بهترین دکتر اورولوژی تهران می تواند به بهترین شکل ممکن در این زمینه به شما کمک کند.

ما در این صفحه قصد داریم ضمن معرفی بهترین دکتر اورولوژی در تهران شما را نیز با این تخصص بیشتر آشنا کنیم. پس این صفحه را برای پیدا کردن متخصص مورد نظر خود از دست ندهید.

دکتر اورولوژی و تخصص اورولوژی ؟

اورولوژیست یا دکتر اورولوژی دکتر متخصص در زمینه بیماری های کلیه ، و مجاری ادراری در مردان و زنان و کودکان می باشد که در زمان بیماری های اندام های جنسی مردان نیز تخصص دارد و در صورت داشتن فوق تخصص مورد نیاز در جراحی انواع بیماری های مربوط به این مشکلات نیز فعالیت می کنند. البته که در ادامه علاوه بر اینکه بهترین دکتر اورولوژی تهران را به شما معرفی می کنیم در خصوص بیماری ها و درمان هایی که در این حوزه انجام می شود نیز به اطلاعات مورد نیاز شما بپردازیم.

چه زمان به بهترین دکتر اورولوژی نیاز پیدا می کنیم ؟

شما در زمانی که با مشکلات مجاری ادراری یا سایر مشکلات حوزه تخصصی اورولوژی رو به رو می شوید نشانه هایی به دنبال دارید که شما را به یک دکتر اورولوژی نیازمند می کند. این نشانه ها به این شرح می باشد :

  1. مشکل در ادرار کردن
  2. اجریان شدید ادرار
  3. درد در ادرار
  4. ادرار کدر
  5. خون در ادرار یا هماتوری
  6. تکرر ادرار یا نیاز به دفع ادرار مکرر
  7. احساس مکرر ادرار
  8. مشکل در نعوظ
  9. ناباروری در مردان
  10. درد لگن
  11. عدل کنترل ادرار
  12. و…

البته باید در نظر داشته باشید که علی الخصوص آقایان به علت مشکلاتی که در پروستات آن ها به وجود می آید با ورود به میانسالی و عبور از سن 40 سالگی باید به طور مکرر برای چک کردن این اندام به دکتر خوب اورولوژی مراجعه کنند که بهترین دکتر اورولوژی در تهران می تواند به شما کمک کند.

بهترین دکتر اورولوژی تهران

بهترین دکتر اورولوژی تهران به درمان چه بیماری هایی می پردازد ؟

اگر با بیماری های این حوزه آشنا شوید به خوبی پی می برید که چرا پیدا کردن بهترین متخصص اورولوژی اهمیت زیادی دارد و باید به خوبی آن توجه کنید. مهم ترین بیماری هایی که در این زمینه مورد برسی قرار میگیرد به این شرح می باشد :

  • عفونت های دستگاه ادراری.
  • ناتوانی در کنترل ادرار (بی اختیاری ادرار).
  • وجود خون در ادرار (هماتوری).
  • شرایط سیستم تناسلی مردان، از جمله هیپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH یا بزرگ شدن پروستات).
  • سیستیت بینابینی (درد مثانه)

همچنین بیماری های دیگری که توسط این تخصص درمان و یا نشانه های کنترل می شود به این شرح می باشد.

  • سرطان مثانه، کلیه و پروستات.
  • اختلال نعوظ (ED).
  • سنگ کلیه.
  • افتادگی اندام لگن.
  • مشکلات مادرزادی دستگاه ادراری.

بهترین دکتر اورولوژی در تهران با برسی نشانه های شما این بیماری ها را شناسایی کرده و بهترین راه درمانی را به شما پیشنهاد می کند. البته متخصص اورولوژی که در این صفحه به شما معرفی می کنیم در زمینه یک بیماری شایع و البته بسیار مهم دیگر تخصص دارد که در ادامه به آن می پردازیم :

درمان HPV زگیل تناسلی

یکی از سخت ترین بیماری هایی که امروزه متاسفانه در جامعه ما رواج پیدا کرده است مربوط به زگیل علی الخصوص زگیل تناسلی می باشد که از HPV نشئت می گیرد و می تواند خطر های زیادی برای هر گروهی ایجاد کند. از این رو بدون شک درمان این بیماری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که شما می توانید در این صفحه و به کمک بهترین دکتر اورولوژی در تهران که در این مطلب به شما معرفی شده است به سادگی بهترین پزشک در زمینه درمان این بیماری را پیدا کنید و از آن بهره مند شوید.

بهترین دکتر اورولوژی تهران

بهترین دکتر اورولوژی تهران (غرب تهران)

در آخر نوبت به آن رسید که یکی از بهترین متخصصان اورولوژی در تهران که هم اکنون در غرب تهران به فعالیت می پردازند را به شما معرفی کنیم. دکتر احمد رضا رفعتی که با سال ها تجربه درخشان در زمینه درمان انواع بیماری های مربوطه می تواند به شما در طی کردن مسیر بهبودی خود به بهترین شکل ممکن کمک کند. در ادامه بیشتر در مورد ایشان و تخصصشان صحبت می کنید.

دکتر احمد رضا رفعتی ; بهترین دکتر اورولوژی تهران

با مشاهده حوزه تخصصی فعالیت دکتر رفعتی به سادگی متوجه می شوید که شما توانسته اید یکی از بهترین پزشکان اورولوژی در تهران را پیدا کنید که بدون شک به بهترین شکل ممکن به درمان بیماری و حل مشکلات شما می پردازد :

دکتر احمدرضا رفعتی، فوق تخصص جراحی کلیه و اندام های مجاری ادراری و با دارای تخصص در ناباروری مردان، با بالاترین رتبه در بورد تخصصی اورولوژی  می توانید به سادگی به شما کمک کند و با سابقه درخشان که به این شرح می باشد به مشکلات شما پایان دهد :

  • ارائه دهنده خدمات جراحی های بسته و لیزری
  • دارنده لاپاراسکوپی پیشرفته از دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دارای مدرک دوره فوق تخصصی ناباروری از مرکز تخصصی ناباروری رویان
  • عضوی از انجمن ارولوژی آمریکا (AUA)
  • عضوی از انجمن ارولوژی اروپا(EUA)
  • درمان سنگ کلیه با جدید ترین و نوین ترین روش ها
  • درمان و حل ناتوانی های جنسی در مردان و زنان
  • درمان کامل و قطعی ناباروری در مردان با جدید ترین روش ها
  • جراحی و درمان واریکوسل با بهترین و کم عارضه ترین روش ها
  • جراحی های بسته و لاپاراسکوپیک و لیزری انواع سرطان
  • درمان انواع سرطان های کلیه به روش های نوین
  • درمان انواع سرطان مثانه
  • درمان انواع سرطان بیضه
  • درمان انواع سرطان پروستات
  •  اندوسکوپی و لیزر توده ها و بیماری های خوش خیم و بدخیم پروستات
  • درمان مشکلات مربوط به بی اختیاری با جراحی های بسته و لاپاراسکوپیک در آقایان و خانم ها
  • جراحی ترمیمی مجرا و دستگاه تناسلی اطفال
  • جراحی ترمیمی مربوط به مجرا و دستگاه تناسلی مردان
  • جراحی های ترمیمی در مجرا و دستگاه تناسلی زنان
  • جراحی ترمیمی افزایش سایز آلت
  • پروتز آلت
  • جدید ترین روش های تشخیصی برای درمان ناباروری در آقایان

با وجود چنین سابقه ای بدون شک دکتر رفعتی می تواند بهترین دکتر اورولوژی تهران باشد که شما به آن مراجعه می کنید.

بهترین دکتر اورولوژی تهران چه اقدامات درمانی انجام می دهد ؟

بهترین دکتر اورولوژی تهران

پزشکی که شما انتخاب می کنید بر اساس سن ، شرایط ، جنسیت و … تصمیم می گیرد که بهترین روش درمانی برای شما چیست. اما پیش از انجام این روش ها باید اقداماتی صورت که به این شرح می باشد :

  1. آزمایشات و معاینات فیزیکی
  2. انجام تست های مختلف
  3. برسی سابقه بیمار
  4. برسی سایر شرایط جسمانی
  5. انتخاب بهترین و کم عارضه ترین روش درمانی

با توجه به این موارد است که ما تاکید داریم تا بهترین دکتر اورولوژی در تهران را انتخاب کنید چرا که بدون شک درمان شما را نیز مختل می کند.

نوبت دهی آنلاین بهترین دکتر اورولوژی تهران

همانطور که می دانید امروزه دریافت نوبت حتی به صورت تلفنی نیز می تواند دشوار باشد و از این رو ساده ترین راه این است که دسترسی شما به نوبت دهی آنلاین باز باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید نوبت خود را از بهترین دکتر اورولوژی تهران دریافت کنید. این امکان در این صفحه برای شما میسر شده است. با کلیک بر روی این لینک یا نوبت دهی آنلاین در بالای صفحه به سادگی نوبت مورد نظر خود را تعیین نمایید.

تماس با دکتر رفعتی ؛ بهترین دکتر اورولوژی تهران در غرب

در این قسمت از مطلب به سادگی می توانید اطلاعات مربوطه مانند شماره تماس و آدرس دقیق را مشاهده نمایید تا دسترسی شما ساده تر شود :

آدرس: خیابان ولیعصر، میدان توانیر، ساختمان طلا، طبقه اول

شماره تماس:

 

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بیمارستان اتیه، طبقه -1، کلینیک سودبخش

شماره تماس:

021-82724118

دریافت نوبت از دکتر رفعتی چقدر طول می کشد ؟

معمولا نمی توان به طور دقیق اعلام کرد که نزدیک ترین نوبتی که دریافت می کنید چه زمانی است. معمولا میزان خالی بودن وقت در زمان های مختلف سال متغیر می باشد و از عوامل زیادی تاثیر می پذیرد. با این وجود از مزایای نوبت دهی آنلاین این می باشد که به سادگی می توانید نزدیک ترین زمان ممکن را مشاهده و دریافت نمایید. همچنین شما می توانید با تماس با مطب در خصوص دریافت نوبت هماهنگی های لازم را انجام دهید.

چرا به بهترین دکتر اورولوژی تهران نیاز داریم ؟

هر کدام از بیماری هایی که مربوط به مجاری ادراری و … می باشد نه تنها از حساسیت زیادی برخوردار می باشد بلکه متاسفانه جنبه های زیادی از زندگی ما را درگیر خود می کند و یک زندگی عادی را از ما می گیرد. از این روست که قطعا هنگامی که با این بیماری ها رو به رو می شوید ناخواسته به بهترین دکتر اورولوژی در تهران نیاز می کنید تا در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین روش بتواند بیماری های مربوط به این حوزه را کنترل و حتی درمان نماید.

چگونه مطمئن باشیم که بهترین دکتر اورولوژی تهران را پیدا کرده ایم ؟

بدون شک اعتماد شما به یک پزشک اولین شرطی است که می تواند بستر درمان را به بهترین شکل ممکن رعایت کند. اما بدون شک نظرات مردمی می تواند بهترین معیار برای پیدا کردن بهتر دکتر اورولوژی در تهران باشد. شما می توانید با کلیک بر روی لینک نوبت دهی آنلاین به سادگی نظرات مردمی را در این حوزه مشاهده نمایید و سپس به دریافت نوبت در این زمینه بپردازید.

بهترین دکتر اورولوژی تهران

سخن آخر در خصوص بهترین دکتر اورولوژی تهران

ما در این صفحه سعی کردیم تا هر آنچه در خصوص بهترین دکتر اورولوژی تهران نیاز می باشد را در اختیار شما قرار دهیم و یکی از متخصص ترین و بهترین پزشکان این حوزه را نیز به شما معرفی کنیم که در آخر امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

فراموش نکنید که تنها یک دکتر خوب است که با به کار گیری جدید ترین روش ها امکان درمان هر چه بهتر و ساده تر را برای شما فراهم می کند پس در این زمینه دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید و بهترین دکتر اورولوژی تهران را با اطمینان خاطر پیدا نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *