Rate this post

آیا واریکوسل باعث زود انزالی میشود ؟ یکی مشکلات رایجی که امروزه بین اقایان دیده می شود واریکوسل است که نه تنها عوارض زیادی یه جای می آورد می تواند زندگی جنسی مردم زیادی را نیز تحت تاثیر قرار دهد. یکی از سوالاتی که در این زمینه ذهن شما را درگیر می کند بدون شک تاثیر واریکوسل در زود انزالی می باشد. آیا واریکوسل باعث زود انزالی میشود ؟ ما در این مطلب به این سوال به طور کامل می پردازیم.

واریکوسل چیست ؟

واریکوسل را می توان همان واریس رگ های بیضه دانست. در کل بدن سیاه رگ هایی وجود دارد که خون را از اندام ها به قلب باز می گرداند. برای اینکه این خون از اندام های پایین بدن باید به ققسه سینه برسد که از این رو برای اینکه در خلاف جهت جاذبه بتواند به خوبی جریان پیدا کند از دریچه هایی کمک می گیرد.

این دریچه ها ممکن است روزی تخریب شوند که با تخریب این دریچه ها رگ بسته و خون در آن جمع می شود که باعث ایجاد واریکوسل در بیضه می شود اما آیا واریکوسل باعث زود انزالی میشود ؟ جواب این سوال را در ادامه بخوانید.

آیا واریکوسل باعث زود انزالی میشود ؟

بله ! واریکوسل باعث زود انزالی می شود در آن تاثیر قابل توجهی دارد. از این رو اگر زود انزالی دارید حتما وجود این مشکل را برسی کنیم که قطعا با درمان آن می توانید وضعیت زود انزالی خود را به مراتب بهبود ببخشید.

 

آیا واریکوسل باعث زود انزالی میشود ؟

چرا واریکوسل باعث زود انزالی میشود ؟

واریکوسل در بیضه آقایان ایجاد می شود. بیضه نه تنها یکی از غده های مهم جنسی در بدن می باشد بلکه باعث تعادل هورمون تستستورون نیز می شود. وقتی واریکوسل در بدن ایجاد می شود خون رسانی به این عضو با مشکل رو به رو می شود و بدیهی است که عملکرد این عضو که در فعالیت های جنسی نقش دارد کم می شود.

از این رو در نهایت ممکن است واریکوسل باعث زود انزالی شود. 

چگونه می توان واریکوسل را درمان کرد ؟

اگر به دنبال درمان واریکوسل می باشید باید بدانید که راه های زیادی وجود دارد که می توانید به کمک آن به درمان این مشکل بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص درمان واریکوسل بر روی لینک رو به رو کلیک کنید : درمان واریکوسل

همچنین شما می توانید برای درمان قطعی این بیماری از یک متخصص حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید که برای دریافت نوبت می توانید بر روی این لینک کلیک کنید.

 

آیا واریکوسل باعث زود انزالی میشود ؟

بله ! پاسخ کامل تر را می توانید در این صفحه مطالعه نمایید.

واریکوسل در کدام عضو ایجاد می شود؟

واریکوسل را می توان یکی از مشکلات ناحیه بیضه آقایان دانست.

آیا واریکوسل قابل درمان می باشد ؟

بله و راه های بسیار جدیدی برای درمان این مشکل وجود دارد که در این صفحه به آن ارجاع داده شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *