دکتر مشکلات تناسلی مردان

Rate this post

دکتر مشکلات تناسلی مردان

بدون شک اندام های تناسلی که تقریبا از شروع دوره بلوغ در بدن ما شکل می گیرند از اهمیت زیادی برخوردار می باشند و در کیفیت زندگی ما تاثیر زیادی دارند. بدیهی است که این اندام ها نیز مانند هر عضو دیگری در بدن روزی دچار بیماری شوند و در این زمان این دغدغه به وجود می آید که چگونه به درمان آن بپردازیم. دکتر مشکلات تناسلی کسی است که می توانید در این زمینه از او کمک بگیرید.

کافیست با ما در این صفحه همراه باشید و با بهترین دکتر مشکلات تناسلی و پزشک در این زمینه آشنا شوید و به اطلاعات مورد نظر خود نیز دست پیدا کنید.

منظور از دکتر مشکلات تناسلی مردان چیست ؟

بدون شک شما با اندام های تناسلی و تولید مثلی خود به خوبی آشنا می باشید و می دانید که بیماری های این اندام ها نیز چیست. اما پزشکی که برای درمان این بیماری ها وارد عمل می شود چه فردی است ؟ شما برای درمان این بیماری های باید به یک اورولوژیست خوب مراجعه کنید.

در حقیقت دکتر اورولوژیست نه تنها در زمینه درمان انواع بیماری های کلیه و مجاری ادراری نقش دارد بلکه در حقیقت در تخصص درمان انواع بیماری های مربوط به بیماری جنسی آقایان نیز می باشد و اندام های و ارگان های تناسلی را نیز می تواند درمان کند. از آنجایی که این اندام ها تاثیر زیادی در دستگاه ها و مجاری ادراری آقایان دارند و از یک سیستم پیروی می کنند از این رو شما برای درمان این بیماری ها نیز می توانید به یک دکتر اورولوژیست مراجعه کنید.

دکتر مشکلات تناسلی مردان

دکتر مشکلات تناسلی مردان به چه بیماری هایی رسیدگی می کند ؟

بیماری های مربوط به اندام های تناسلی مردانه می تواند بسیار گسترده باشد و محدود به یک بیماری نیست. اما با این وجود ما سعی می کنیم تا رایج ترین و مهم ترین بیماری هایی که برای اندام های تناسلی مردانه به وجود می آید را برای شما شرح دهیم. مهم ترین این بیماری ها به این شرح می باشد :

  1. سرطان بیضه
  2. سرطان پروستات
  3. بزرگی پروستات
  4. واریکوسل
  5. ناباروری مردان
  6. اختلالات جنسی
  7. مشکلات نعوظ
  8. مشکلات زود انزالی
  9. مشکلات مربوط به پیجش بیضه
  10. و…

همانطور که مشاهده  کردید این بیماری ها جزوی از رایج ترین بیماری هایی می باشد که در بین آقایان وجود دارد و از این رو می توان اهمیت پیدا کردن یک پزشک خوب مشکلات تناسلی مردان را به بهترین شکل ممکن درک کنید.

ما در این مطلب می توانیم در پیدا کردن بهترین دکتر مشکلات تناسلی مردان در تهران به شما کمک کنیم پس این صفحه را به هیچ عنوان از دست ندهید و با ما همراه باشید.

چه زمان باید به دکتر مشکلات تناسلی مردان مراجعه کنیم ؟

معمولا هر کسی زمانی به یک دکتر مشکلات تناسلی مردان مراجعه می کند که با یک مشکل جنسی و در اندام های تناسلی خود رو به رو می شود. برای مثال وقتی با مشکلاتی همچون ناباروری رو به رو هستید یا درد به سراغ اندام های تناسلی شما می آید بدیهی است که در این زمان به چنین متخصصی نیاز پیدا می کنید.

با این وجود ما به شما پیشنهاد می کنیم که با ورود به سن میانسالی چکاپ اندام های تناسلی را در دستور کار قرار بدهید و به طور منظم آن را انجام دهید تا اگر بیماری به صورت نهان در بدن شما وجود داشته باشد در سریع ترین زمان ممکن بتوانید به درمان آن بپردازید.

تخصص بهترین دکتر مشکلات تناسلی چیست ؟

همانطور که فوقا نیز گفتیم این بیماری ها باید توسط متخصص اورولوژی درمان شود. گاهی این متخصص در مقطع بالاتر امکان جراحی برای درمان این بیماری ها را نیز در پیش می گیرد. با این وجود کسی که درمان این بیماری های می پردازد لزوما باید دارای تخصصی اورولوژی باشد.

بهترین دکتر مشکلات تناسلی مردان در تهران

تا اینجای این مطلب سعی کردیم تا در خصوص دکتر مشکلات تناسلی مردان اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم. اما باید بدانید که بدون شک یکی از بهترین پزشکان مشکلات تناسلی مردان که در تهران می توانید پیدا کنید کیست و چگونه می توانید به ان دسترسی داشته باشید.

دکتر احمد رضا رفعتی یکی از بهترین متخصصین در این زمینه می باشد که در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص ایشان در اختیار شما قرار می دهیم.

دکتر مشکلات تناسلی مردان

دکتر احمد رضا رفعتی : بهترین دکتر مشکلات تناسلی مردان

چرا معتقدیم دکتر رفعتی از بهترین پزشک مشکلات تناسلی مردان در تهران می باشد ؟ با در نظر گرفتن ویژگی های زیر به سادگی می توان ایشان را به عنوان یکی از بهترین متخصصین تهران معرفی کرد :

  • رتبه برتر بورد تخصصی اورولوژی
  • فوق تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان
  • ارائه دهنده خدمات مرتبط با فلوشیپ اندویورولوژی (جراحی های بسته و لیزری)
  • دارای مدرک لاپاراسکوپی پیشرفته دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • گذراندن دوره فوق تخصصی ناباروری در مرکز ناباروری رویان
  • عضو انجمن ارولوژی آمریکا (AUA)
  • عضو انجمن ارولوژی اروپا(EUA)
  • بازگردانی توانایی جنسی در مردان و زنان
  • درمان قطعی ناباروری در مردان
  • جراحی واریکوسل به روش های به دو شیوه میکروسکوپیک و لاپاراسکوپیک
  • جراحی های بسته و لاپاراسکوپیک انواع سرطان
  • درمان سرطان کلیه به روش های نوین
  • درمان سرطان مثانه
  • درمان سرطان بیضه
  • درمان سرطان پروستات
  •  اندوسکوپی و لیزر بیماریهای خوش خیم و بدخیم پروستات
  • درمان بی اختیاری با جراحی های بسته و لاپاراسکوپیک در مردان و زنان
  • جراحی های ترمیمی مجرا و دستگاه تناسلی اطفال
  • جراحی های ترمیمی مجرا و دستگاه تناسلی مردان
  • جراحی های ترمیمی مجرا و دستگاه تناسلی زنان
  • جراحی های ترمیمی افزایش سایز آلت
  • پروتز آلت
  • دارای شیوه های پیشرفته تشخیصی و درمانی ناباروری
  • جراحی لاپاراسکوپیک و بسته فتق های کشاله ران

با تمامی این تخصص هایی که دکتر رفعتی دارند بدون شک برتری ایشان قابل توجه می باشد و شما با خیالی راحت می توانید درمان انواع بیماری ها را به ایشان بسپارید.

خوب است بدانید که شما به سادگی می توانید با کلیک بر روی این لینک در خصوص نظرات مردمی نیز به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

هزینه بهترین پزشک مشکلات تناسلی مردان

موارد زیادی در هزینه های دکتر مشکلات تناسلی مردان تاثیر دارد که روش درمانی نیز یکی از آن ها می باشد. از این رو نمی توان در این خصوص اظهار نظر دقیق کرد. با این وجود باید در نظر داشته باشید که هزینه ویزیت متخصص از تعرفه خاص خود پیروی می کند و چندان بالا نمی باشد. از این رو شما می توانید با ما تماس بگیرید و به سادگی به کسب اطلاعات لازم در این زمینه بپردازید.

نوبت دهی آنلاین

خوب است بدانید امروزه مانند گذشته نیست که نیاز باشد برای دریافت نوبت از بهترین دکتر مشکلات تناسلی مردان ساعت ها معطل شوید. شما به سادگی می توانید با کلیک بر روی این لینک یا نوبت دهی آنلاین در بالای این صفحه به سادگی نوبت آنلاین خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید و از آن بهره مند شوید.

پزشک مشکلات تناسلی مردان

تماس با ما

شما می توانید راه های تماس با دکتر رفعتی از بهترین دکتر مشکلات تناسلی مردان در تهران را به سادگی در این صفحه و در این قسمت از این مطلب مشاهده کنید.

آدرس: خیابان ولیعصر، میدان توانیر، ساختمان طلا، طبقه اول

شماره تماس:

 

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بیمارستان اتیه، طبقه -1، کلینیک سودبخش

شماره تماس:

021-82724118

نوبت دهی بهترین دکتر مشکلات تناسلی مردان چقدر طول می کشد ؟

قطعا وقتی با یک بیماری رو به رو می شوید برای شما اهمیت دارد تا در سریع ترین زمان ممکن به حل مشکل خود بپردازید و از این رو پیدا کردن بهترین دکتر مشکلات تناسلی مردان و دریافت نوبت در سریع ترین زمان برای شما اهمیت دارد. با کلیک بر روی لینک نوبت دهی آنلاین شما می توانید سریع ترین زمان ممکن دریافت نوبت را ببینید و بر اساس آن اقدام کنید.

همچنین باید در نظر بگیرید که مدت زمان این نوبت می تواند در زمان های مختلفی از سال متفاوت باشد و از این رو نمی توان در خصوص آن اظهار نظر کرد.

سخن آخر در خصوص دکتر مشکلات تناسلی مردان

ما در این مطلب سعی کردیم تا هر آنچه در خصوص بهترین دکتر مشکلات تناسلی مردان و پزشک مشکلات اندام های تناسلی آقایان به آن نیاز داشتید را در اختیار شما قرار دهیم که در آخر امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سادگی با ما تماس بگیرید و به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

 

چگونه بهترین دکتر مشکلات تناسلی مردان را پیدا کنیم ؟

در این صفحه امکان پیدا کردن بهترین پزشک مشکلات تناسلی مردان در تهران برای شما میسر شده است.

چگونه از بهترین دکتر مشکلات تناسلی مردان نوبت دریافت کنیم ؟

نوبت دهی آنلاین به سادگی در این صفحه برای شما میسر شده است.

آیا به دکتر مشکلات تناسلی مردان نیاز داریم ؟

در این صفحه می توانید پاسخ سوال خود را به سادگی پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *