عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی

4.7/5 - (47 امتیاز)

عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی

واریکوسل یکی از مشکلات شایعی می باشد که در بین بسیاری از آقایان دیده می شود. اما بدیهی است که بسیاری از ما تا زمانی که این مشکل منجر به درد نشود یا عوارضی برای ما به همراه داشته باشد به درمان آن اقدام نمی کنیم. از این روست که ما امروز در خصوص یکی از مهم ترین عوارض این مشکل یعنی عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

برای کسب اطلاعات در خصوص عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی این صفحه را به هیچ عنوان از دست ندهید.

واریکوسل چیست ؟

برای اینکه عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی را برسی کنیم ابتدا باید بدانیم که واریکوسل چیست ؟

واریکوسل وریدهای واریسی تورم یا گسترش غیر طبیعی واریس اطراف بیضه است. این تورم به این معنی است که به دلیل نقص در دریچه ها، خون به جای آن که به قلب برگردد در سیاهرگ ها جمع می شود و در نهایت متورم و بزرگ می شود. 

عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی

البته باید بدانید که واریکوسل چندان خطرناک نیست در بسیاری از مواقع چون مشکل زیادی به وجود نمی آورد بسیاری از آقایان متوجه آن نمی شوند. اما به طور غیر مستقیم مشکلات زیادی در روابط زناشویی و جنسی و حتی قدرت باروری شما ایجاد می کند که ما در این مطلب قصد داریم یکی از آن ها را برای شما برسی کنیم

آیا عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی ثابت شده است ؟

بله ! باید بدانید که عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی به طور کامل ثابت شده است و بدون شک اگر واریکوسل شما حاد یا جدی شود مشکلات زیادی ایجاد می کند. این مشکلات می تواند در نعوظ ، انزال و ارگاسم به وجود بیاید و حتی در ناباروری نیز تاثیرات مربوط به خود را دارد. اما این عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی چیست ؟ در ادامه به طور کامل آن را توضیح می دهیم.

عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی چیست ؟

به طور کلی 3 دو عارضه بسیار مهم که از واریکوسل به جای می ماند به این شرح می باشد :

  1. واریکوسل به طور غیر مستقیم بر روی نعوظ تاثیر می گذارد و بدون شک این در نتیجه کاهش هورمون تستسترون یا هرمون مردانه می باشد. مشکل در نعوظ مردانه بدون شک در انزال و ارگاسم نیز تاثیر گذار است و کل رابطه زناشویی را تحت تاثیر قرار می دهد.
  2. همچنین خوب است بدانید که افرادی که به واریکوسل دچار بوده اند گاها دچار زود انزالی نیز شده اند و در بین این افراد دیده شده است.
  3. همچنین باید بدانید که در نتیجه کاهش تستسترون در بسیاری از مواقع میل جنسی نیز کاهش پیدا می کند و از این روست که کل رابطه جنسی را تحت تاثیر قرار میدهد.

این دو مشکل را می توان از مهم ترین عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی دانست که باید به ان توجه کنید پس اگر از دو مشکل فوق رنج می برید حتما احتمال واریکوسل را برسی کنید.

چرا واریکوسل روی روابط زناشویی تاثیر دارد ؟

تستسترون عمدتاً در بیضه ها تولید می شود و مردان مبتلا به واریکوسل اغلب سطح تستسترون کمتری نسبت به مردان بدون واریکوسل دارند. به گفته متخصصین این زمینه  که واریکوسل ممکن است سلول‌های تولیدکننده تستسترون را مختل کند که نشان‌ دهنده ارتباط بین واریکوسل و اختلال عملکرد هورمونی است.

بدیهی است که کاهش سطح تستسترون نه تنها مشکلات جنسی زیادی برای شما ایجاد می کند بلکه می توان در موارد زیاد دیگری نیز تاثیر بگذارد که از مهم ترین های آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  1. افزایش وزن
  2. خستگی مفرط
  3. بزرگی پروستات
  4. پایین آمدن میزان اسپرم
  5. و…

عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی

چگونه می توانیم عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی را کم تر کنیم ؟

همانطور که فوقا گفتیم علت به وجود آمدن واریکوسل واضح است که قطعا درمان آن نیز به همان اندازه واضح و ساده می باشد. بدیهی است که بهترین راهی که می توانید برای از بین بردن عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی  در پیش بگیرید درمان این بیماری است. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که حتما با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید و بهترین راه های درمان واریکوسل را پیدا کنید.

برای درمان واریکوسل چه کنیم ؟

امروزه راه های زیادی برای درمان واریکوسل وجود دارد که بسیاری آن ها با کمترین درد و عوارض همراه می باشند و در مدت زمان کمی انجام می شوند. اما در نهایت ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای پیدا کردن بهترین راه درمان واریکوسل و از بین بردن عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی با یک متخصص یعنی یک اورولوژیست خوب مشورت کنید که بهترین راه درمان این مشکل پیش روی شما قرار بگیرد.

برای دریافت نوبت از بهترین متخصص در این زمینه نیز کافیست بر روی این لینک یا نوبت دهی آنلاین در بالای این صفحه کلیک کنید.

آیا واریکوسل باعث ناباروری می شود ؟

در آخر این صفحه خوب است که به این سوال نیز پاسخ دهیم. قطعا باروری نیز قسمتی از مسائل جنسی می باشد که از این رو در برسی عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی مورد برسی قرار میگیرد. باید گفت که بله واریکوسل می تواند باعث ناباروری شود و به علت کاهش تعداد اسپرم ها این مشکل به وجود می اید. از این رو در برسی علت ناباروری واریکوسل نیز باید لزوما برسی شود.

ما در این صفحه سعی کردیم تا هر آنچه در خصوص عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی نیاز می باشد را در اختیار شما قرار دهیم که امیدواریم این صفحه برای شما مفید بوده باشد. اما در آخر فراموش نکنید که اطلاعات تخصصی را باید به کمک یک متخصص به دست بیاورید که به کمک این صفحه این امکان برای شما میسر شده است.

 

آیا عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی ثابت شده است ؟

بله بدون شک در برسی عوارض این مشکل ، عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی قابل برسی می باشد.

آیا عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی قابل کنترل است ؟

بله اما بهتر است در این زمینه از یک متخصص سوالات خود را بپرسید.

آیا عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی قابل درمان است ؟

بله بدون شک امروزه روش های بسیار نوینی برای درمان عوارض واریکوسل در رابطه زناشویی به وجود آمده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *