بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران

4.5/5 - (42 امتیاز)

بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران

ممکن است امروزه در زندگی و روابط جنسی خود یا حتی در قدرت باروروی خود مشکلاتی را مشاهده کنید و به هیچ عنوان تصور نکنید که این مشکلات ممکن است از واریکوسل نشئت بگیرد. اما وقتی این امر را تشخیص دادید قطعا درمان آن به بهترین و جدید ترین روش ممکن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و از این رو به بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران نیاز دارید. ما در این مطلب می توانیم به شما در پیدا کردن بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران کمک کنیم پس اگر تا کنون متخصص مورد نظر خود را پیدا نکرده اید این صفحه را به هیچ عنوان از دست ندهید.

واریکوسل چیست ؟

واریکوسل را بدون شک می توان یکی مشکلات رایج در میان اکثر آقایان معرفی کرد که کیفیت زندگی آن ها را تا حدودی زیادی تحت شعاع قرار می دهد. اما واریکوسل چیست ؟

در کیسه بیضه شما سیاهرگ هایی وجود دارد که خون را جمع کرده و به قلب باز می گردانند. برای اینکه این خون به درستی به قلب برسد دریچه هایی در این رگ ها وجود دارد که ممکن است تحت عوامل گوناگونی تخریب شود. با تخریب این دریچه ها سیاهرگ از خون پر می شود و شما با واریکوسل رو به رو خواهید بود.

در حقیقت واریکوسل نوعی واریس است که به علت اینکه در جا ی حساس تری قرار دارد بیشتر برای بدن آسیب به همراه دارد. از این رو باید حتما درمان ان توسط بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران مورد پیگیری قرار بگیرد.

آیا جراحی واریکوسل خطرناک است ؟

تخصص درمان واریکوسل چیست ؟

ما در این مطلب در خصوص بهترین دکتر متخصص واریکوسل حرف می زنیم. اما درمان این مشکل در کدام حوزه قرار میگیرد. اورولوژی حوزه تخصصی می باشد که شما برای درمان این مشکل باید در نظر داشته باشید. در حقیقت برای پیدا کردن بهترین متخصص درمان واریکوسل به بهترین اورولوژیست نیاز دارید که بدون شک ما می توانیم در این صفحه به سادگی آن را به شما معرفی کنیم پس ادامه این صفحه را از دست ندهید.

چرا به بهترین دکتر متخصص واریکوسل نیاز داریم ؟

واریکوسل مشکلی است که جنبه های مختلفی از زندگی شما را درگیر می کند. همچنین این مشکل در ناحیه حساسی قرار دارد که بدون شک برای درمان ان باید بهترین راه و نتیجه بخش ترین آن را با کمترین میزان عوارض در نظر گرفت. وقتی این موضوع را مورد توجه قرار می دهیم می فهمیم که تنها بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران  می تواند در پیدا کردن این مسیر درمانی به ما کمک کند و از این رو باید به این نکته توجه بسیار زیادی داشته باشید.

البته شما می توانید با مشاهده عوارض این بیماری تا حدودی به اهمیت این موضوع دست پیدا کنید. برای کسب اطلاعات در مورد عوارض واریکوسل کلیک کنید.

عوارض واریکوسل و اهمیت درمان آن

فوقا بارها و بارها اشاره کردیم که این مشکل چه عوارضی به دنبال دارد. اگر بخواهیم مهم ترین مشکلاتی که در نتیجه واریکوسل برای شما ایجاد می شود را شرح دهیم بدون شک مشکلات جنسی از مهم ترین های آن می باشد که در نتیجه تاثیر بر روی هورمون تستستورون ایجاد می شود. علاوه بر این موارد واریکوسل می تواند از اختلالاتی باشد که در نهایت موجب به ناباروری شما شود از این رو برای درمان ان باید بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران را پیدا کنید.

آیا می دانید امروزه بهترین و جدید ترین روش های درمان واریکوسل از طریق جراحی های بسته می باشد که با کمترین عوارض انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان واریکوسل کلیک نمایید.

بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران

چگونه بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران را پیدا کنیم ؟

تا اینجای این مطلب خوشحالیم که همراه ما بودید. هم اکنون ما می توانیم به شما در پیدا کردن چنین تخصصی کمک کنیم. قطعا اورولوژیست خوب در شهر تهران کم نمی باشد و افراد زیادی را در این زمینه می شناسید. اما برای درمان واریکوسل که روش های جدید نیاز دارد قطعا باید دکتر متفاوتی را انتخاب کنید که پیشنهاد ما در این زمینه دکتر احمد رضا رفعتی می باشد. شما با برسی رزومه دکتر رفعتی به سادگی وجه تمایز ایشان را برای درمان واریکوسل متوجه می شوید.

دکتر احمدرضا رفعتی : بهترین دکتر متخصص واریکوسل در غرب تهران

دکتر احمدرضا رفعتی، فوق تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و درمان ناباروری در آقایان و مردان، رتبه برتر بورد تخصصی اورولوژی می باشد که اگر ویژگی های ایشان می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • ارائه دهنده خدمات مرتبط با فلوشیپ اندویورولوژی (جراحی های بسته و لیزری)
  • دارای مدرک لاپاراسکوپی پیشرفته دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • گذراندن دوره فوق تخصصی ناباروری در مرکز ناباروری رویان
  • عضو انجمن ارولوژی آمریکا (AUA)
  • عضو انجمن ارولوژی اروپا(EUA)
  • جراحی واریکوسل به روش های به دو شیوه میکروسکوپیک و لاپاراسکوپیک
  • جراحی لاپاراسکوپیک و بسته فتق های کشاله ران
  • جراحی های ترمیمی مجرا و دستگاه تناسلی زنان

همانطور که مشاهده نمودید دکتر رفعتی در زمینه درمان و جراحی های بسته و لیزری یکی از مطرح ترین های تهران می باشند که برای درمان بیماری مانند واریکوسل که در محل حساسی قرار دارد و باید کمترین عوارض را به دنبال داشته باشد بهترین گزینه می باشد. از این رو پیشنهاد می کنیم که همین حالا با ما تماس بگیرید و به کسب اطلاعات لازم در این زمینه بپردازید.

خوب است بدانید که شما می توانید از طریق کلیک بر روی نوبت دهی آنلاین نظرات مراجعه کنندگان دکتر رفعتی را مشاهده نمایید.

بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران

چگونه از بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران نوبت دریافت کنیم ؟ (نوبت دهی آنلاین)

بر خلاف گذشته که دریافت نوبت کاری دشوار و زمان بر بوده است خوب است بدانید که به کمک این صفحه به سادگی امکان دریافت نوبت از دکتر متخصص واریکوسل در تهران برای شما میسر شده است. شما می توانید برای دریافت نوبت به طور آنلاین از روی قسمت نوبت دهی آنلاین در بالای این صفحه اقدام کنید یا به سادگی بر روی این لینک کلیک کنید.

فراموش نکنید که برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با ما تماس حاصل نمایید.

راه های ارتباطی و تماس با ما

دسترسی به مطب دکتر رفعتی در غرب تهران به سادگی برای شما میسر می باشد که می توانید از طریق اطلاعات زیر به سادگی به آن پی ببرید :

آدرس: خیابان ولیعصر، میدان توانیر، ساختمان طلا، طبقه اول

شماره تماس:

 

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بیمارستان اتیه، طبقه -1، کلینیک سودبخش

شماره تماس:

021-82724118

فراموش نکنید که حتما در زمان مناسب با ما تماس بگیرید که پاسخ سوالات خود را به خوبی دریافت کنید.

هزینه بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران چگونه است ؟

قطعا در کنار تمامی مواردی که فوقا برای شما ذکر کردیم هزینه های مربوط به بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران نیز برای شما اهمیت دارد. باید بدانید که هزینه های شما به دو دسته تقسیم می شود :

  1. هزینه های مربوط به ویزیت که مطابق نرخ مشخص شده ویزیت فوق تخصص دریافت می گردد.
  2. هزینه های مربوط به درمان واریکوسل که بر اساس نوع و روش منتخب برای شما متفاوت می باشد از این رو نمی توان در خصوص آن اظهار نظر دقیق کرد. یک ویزیت تخصصی می تواند تا حدودی در این مسئله شما را آگاه تر کند.

مدت زمان نوبت دهی بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران چگونه می باشد ؟

میزان شلوغی مطب در روز های مختلف از سال متفاوت می باشد و یک الگو مشخص شده ندارد که تعیین نمی کند مدت زمان دریافت نوبت از بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران چقدر طول می کشد. اما بدون شک راه نوبت دهی آنلاین این امکان را به سادگی میسر می کند که نزدیک ترین وقت ممکن را مشاهده کرده و اقدام به ثبت آن نمایید.

سخن آخر در خصوص بهترین دکتر متخصص در تهران واریکوسل

ما در این مطلب سعی کردیم تا هر آنچه در خصوص بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران نیاز داشتید را در اختیار شما قرار دهیم. فراموش نکنید که واریکوسل می تواند یک مشکل گریبان گیر و مهم باشد که کل زندگی شما را درگیر خود می کند. از این رو در درمان آن جدی باشید و از طریق بهترین دکتر متخصص واریکوسل در تهران آن را پیگیری کنید.

در آخر امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کرده باشید.

 

بهترین دکتر متخصص واریکوسل را چگونه پیدا کنیم ؟

به کمک این صفحه بهترین دکتر متخصص واریکوسل را پیدا کنید.

چگونه از بهترین دکتر متخصص واریکوسل نوبت دریافت کنیم ؟

این امکان به سادگی در این صفحه برای شما میسر شده است.

نوبت دهی بهترین دکتر متخصص واریکوسل چقدر می باشد ؟

در خصوص مدت زمان دریافت نوبت از بهترین دکتر متخصص واریکوسل نمی توان اظهار نظر کرد و بهتر است از طریق سایت نزدیک ترین وقت را پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *